Javascript is required

Garantii ja müügitingimused

Garantii

Kõigile www.pureva.ee (PUREVA OÜ) veebikauplusest ostetud uutele toodetele kehtib eraisikule vähemalt 24-kuuline garantii, juriidilisest isiku ostja puhul kehtib tootja poolt määratud garantiiaeg. Juhul kui meie juurest ostetud kaubaga peaks ilmnema probleeme, palume pöörduda PUREVA OÜ poole meiliaadressil epood@pureva.ee, esitades järgmised andmed:

  1. Arve number või tellimuse number
  2. Ostetud toote seerianumber ehk S/N (kui on olemas)

PUREVA OÜ vahendab müüdavatele seadmetele tootja garantiid ja garantiiprotseduure, kuid ei tee ise kõigile seadmetele garantiiremonti. Autoriseeritud hooldusesinduse puudumisel Eesti territooriumil tehakse garantiiremonti PUREVA OÜ vahendusel maaletooja või tootjatehase kaudu. Garantiihoolduse aluseks on PUREVA OÜ poolt väljastatud arve ja vigastamata seerianumbriga seade. Kui seadme seerianumber on rikutud või loetamatu, on garantiiremondi teostajal õigus tasuta garantiiremondist keelduda.

Garantiiaeg:

  • Kõigi www.pureva.ee veebikaupluses müüdavate kaupade puhul kehtib eraisikust tarbija jaoks vähemalt 24-kuuline garantii. Juriidilisest isikust ostja puhul kehtib tootja poolt määratud garantiiaeg.
  • Garantiiperioodi arvestatakse alates toote ostjale üleandmisest.
  • Garantiitähtaja kulg peatub ajal, mil ostja ei saa asja kasutada lepingutingimustele mittevastavuse tõttu, mille eest vastutab müügigarantii andja (garantiiremondi aeg).
  • Garantiiaja pikkus ja reageerimis- või hooldusaja kestus on määratud kauba maaletooja poolt.
  • Säilitada tuleb tootega kaasa pandud garantiitalongi, ilma selleta garantii ei kehti!

Garantii alla ei kuulu:

  • Kuluva iseloomuga osad (akud, ketid, mootoriharjad, laagrid, kolvid, toitejuhtmed jmt) ning pakend ja dokumentatsioon.
  • Kasutaja andmed, mis on hävinud seadme riknemisel või garantiiremondi tagajärjel. Andmete varundamine enne toote garantiiremonti viimist on kliendi enda kohustus.
  • Tarkvara, kaasa arvatud eelnevalt seadmesse installeeritud tarkvara ning tarkvarast põhjustatud ekspluatatsioonihäired.
  • Ekspluatatsioonihäired ja füüsilised vigastused, mis on tekkinud tahtmatu või tahtliku füüsilise vigastuse tagajärjel või seadme sisemusse sattunud kõrvaliste esemete, vedelike, putukate, üleliigse tolmu jne. poolt.
  • Ekspluatatsioonihäired ja füüsilised vigastused, mis on tingitud mittetöökorras olevate elektrisüsteemide tagajärjel (maandusjuhtme puudumine jmt), elektrikatkestusest või võrgupinge kõikumisest.
  • Ekspluatatsioonihäired ja füüsilised vigastused, mis on põhjustatud mitteoriginaalosade või ebasobivate tarvikute kasutamisest.
  • Ekspluatatsioonihäired, mis on põhjustatud seadmete väärast kasutusest ja kasutusjuhendi nõuete eiramisest (toote kasutamine tavalisest erinevates keskkonnatingimustes).

Garantii ei kehti järgmistel juhtudel:

  • Kui tootele on tekitatud füüsilisi kahjustusi või seda on valesti hooldatud.
  • Kui on rikutud toote kasutusjuhendis märgitud reegleid või kasutustingimusi, kui toodet on kasutatud mittesihipäraselt.
  • Kui toodet on püütud ise remontida või seda on teinud PUREVA OÜ-le tundmatu kolmas osapool.
  • Kui toote seerianumber või tootenumber on rikutud või pole loetav.
  • Kui toode on loomulikul teel kuluv.

Tagastamisõigus: Pärast tellimuse kättesaamist on tarbijal (eraisik) õigus PUREVA OÜ veebipoes sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul. 14 päeva tagastusõigus ei kehti juriidilistele isikutele! Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks tarbija käsitsema ja kasutama toodet üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha, s.t. tagastatud toode võib eelnevalt olla pakist välja võetud ning sellega võib tutvuda, kuid tagastatud kaup peab olema uus, kasutamata, puhas ja originaalsiltidega.

Kauba tagastamiseks tuleb kliendil koostada kauba ostust taganemise kirjalik avaldus ning saata see aadressile info@pureva.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Taganemisavalduse tüüpvormi leiate siit. Taganemisavalduse võib saata ka vabas vormis e-postiga või printida tüüpvorm ning lisada tagastatavale kaubale. Tagastamisele kuuluva kauba seisukorra halvenemisel vastutab tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest, kui kaup on kasutatud muul viisil kui asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Tarbija peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale. Kauba tagastamise kulud katab täies ulatuses tarbija.

Müüja (PUREVA OÜ) ei kohustu tagasi ostma väheliikuvaid kaupu, mis on spetsiaalselt kliendile tehasest või välishankijatelt kliendi nõusolekul tellitud. Antud asjaolu kehtib nii kirjaliku kui suusõnaliselt tehtud kokkuleppe alusel olenemata sellest, kas klient on eraisik või juriidiline isik. 

PUREVA OÜ tagastab taganemisavalduse kättesaamisel tarbijale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 2 päeva möödumisel, kõik tarbijalt lepingu alusel saadud tasud, muu hulgas tarbija kasutatud eseme kättetoimetamise kulud, välja arvatud juhul, kui tarbija on sõnaselgelt valinud ettevõtja pakutud kõige odavamast eseme kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea PUREVA OÜ tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu. Kauba tagastamisega seotud kulud kannab klient, kui ei ole kokku lepitud teisiti. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) üldjuhul 1-2 tööpäeva jooksul. Sõltuvalt makseviisist (nt krediitkaardi maksed) võib laekumine aega võtta kuni 7 tööpäeva.

Pretensioonide esitamise kord

PUREVA OÜ vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ja mis ilmneb garantiiperioodi jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Tarbijal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul PUREVA OÜ poole, esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti. Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise.

Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad PUREVA OÜ ja tarbija omavahel kokku. Toote parandamise või asendamise kulud katab müüja. PUREVA OÜ ei vastuta tarbija süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena.

Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-posti aadressile info@pureva.ee pretensioon, kus on märgitud tellimuse number, kauba puudus, põhjendus, miks kaubaga on probleem. Kui kauba tagastamine ei ole võimalik või kaup on eritellimuse alusel valmistatud, ei ole tagastamine võimalik.

Kontaktid:

  • E-mail: epood@pureva.ee
  • Telefon: +372 4837235

PUREVA OÜ
Juriidiline aadress: Pureva, Röa küla, Rapla vald, 79614, Eesti Vabariik
Veebileht: www.pureva.ee